All-in-one
Beheren en machtigen voor de hele organisatie vanuit één simpele applicatie.
Controle
Volledig overzicht en grip op wie namens de organisatie waar mag inloggen.
Veilig
Beveiligen van persoonsgegevens en gecertificeerd volgens ISO27001.
Dé beheeroplossing Hou grip op kosten, gebruik en security.
eHerkenning wordt de nieuwe standaard voor identificatie bij overheden en organisaties. Met de introductie van eHerkenning komt er één beheervraagstuk bij organisaties te liggen. Dit vraagstuk draait om online security, overzicht en grip. QuoVadis biedt één all-in-one-oplossing waarbij de organisatie volledig grip houdt op welke medewerker, waar en wanneer mag inloggen.
QuoVadis De betrouwbare partner voor eHerkenning.
QuoVadis is één van de leveranciers van eHerkenning. QuoVadis onderscheidt zich door haar compromisloze houding op het gebied van security, betrouwbaarheid, gebruiksvriendelijkheid en support.
50.000
Meer dan 50.000 mensen maken dagelijks gebruik van eHerkenning via QuoVadis.
Wereldwijd
Wij bedienen meer dan 1 miljoen organisaties met licenties en online identities!
eHerkenning beheren Ontdek alle opties van de QV beheerapplicatie!
-
eHerkenning voor de hele organisatie
Met de QV beheerapplicatie beheert u heel simpel eHerkenning voor alle medewerkers in de organisatie. Met één klik voegt u medewerkers toe, wijst u beheerders aan en kunt u machtigingen beheren.
-
Machtig medewerkers per dienst
U hebt de mogelijkheid om medewerkers te machtigen per dienst, dienstverlener, groep van diensten of dienstverleners of tot alle diensten op één bepaald betrouwbaarheidsniveau. Zo hebben u medewerkers de gewenste vrijheid en u de volledige controle.
-
Grip op ketenmachtigingen
U hebt één totaaloverzicht van alle personen en organisaties buiten uw eigen bedrijf die namens u in mogen loggen via één ketenmachtiging. U kunt zelf heel gemakkelijk ketenmachtigingen initiëren, afgeven of intrekken.
-
Creëer groepen
Via de QV beheerapplicatie hebt u de mogelijkheid groepen van gebruikers of diensten aan te maken. Zo kunt u snel één gebruiker één specifieke set van machtigingen geven.
-
Voeg meerdere KVK’s toe
In de beheerapplicatie kunt u eHerkenning voor meerdere KVK's beheren. Handig wanneer u meerdere bedrijven of filialen heeft.
Aan de slag Start direct met de beheerapplicatie van QuoVadis.
Veelgestelde vragen
eHerkenning is de manier van inloggen voor ondernemers. Met een eHerkenningsmiddel logt u met één gebruikersnaam en wachtwoord, op een veilige manier in bij alle aangesloten organisaties/ diensten. Dat betekent minder wachtwoorden onthouden.
In de beheermodule zijn alle niveaus van eHerkenning beschikbaar. Dat houdt in dat u medewerkers een middel kunt geven op niveau 2, 2+, 3 en 4.
eHerkenning voor uw organisatie wordt beheerd door een zogenaamde beheerder. De beheerder kan de wettelijk bevoegde van uw organisatie zijn, maar dat hoeft niet. Zo kunt u de rollen in de beheerapplicatie inrichten op een wijze die past bij uw organisatie.
Ja, in de beheermodule hebt u een totaaloverzicht van alle (rechts)personen buiten uw eigen bedrijf die namens u in mogen loggen met een ketenmachtiging. U kunt zelf heel gemakkelijk ketenmachtigingen initiëren, afgeven of intrekken. Speelt het beheer van ketenmachtigingen een grote rol in uw organisatie? Bekijk dan de QuoVadis ketenmachtiging add on.
Het gebruik van de beheerapplicatie is gratis. De kosten hangen samen met het aantal geregistreerde KVK nummers, het aantal gebruikers en de niveaus van de betreffende gebruikers. U kunt heel simpel de kosten uitrekenen via onze QV beheermodule calculator. De kosten voor een eHerkenning aanvraag vindt u hier.
Kunnen we je ergens mee helpen?
Vind snel het antwoord op je vraag in ons help center. En kom je er niet uit? Ons team zit op werkdagen van 9:00 tot 16:30 voor je klaar.