Nieuw
Met de nieuwe eHerkenning van QuoVadis kunt u inloggen bij alle dienstverleners
Veilig
Overal inloggen op het hoogst toegepaste betrouwbaarheids niveau in het stelsel.
Service
Onze supportafdeling staat elke dag voor u klaar om te helpen met upgrade en gebruik.
de nieuwe eHerkenning van QuoVadis Gemakkelijker en veiliger.
eHerkenning wordt de nieuwe standaard voor identificatie bij overheden en organisaties. Dat betekent dat u op steeds meer plekken met eHerkenning inlogt om online uw zaken te kunnen regelen. Grote instanties als het UWV en de Belastingdienst vragen nu al eHerkenning en naar verwachting zal eHerkenning in 2021 de nieuwe standaard zijn. Upgrade nu uw bestaande QuoVadis inlogmiddel naar de nieuwe eHerkenning van QuoVadis en log gemakkelijker en veiliger in; nu en in de toekomst!
QuoVadis De betrouwbare partner voor eHerkenning.
QuoVadis is één van de leveranciers van eHerkenning. QuoVadis onderscheidt zich door haar compromisloze houding op het gebied van security, betrouwbaarheid, gebruiksvriendelijkheid en support.
50.000
Meer dan 50.000 mensen maken dagelijks gebruik van eHerkenning via QuoVadis.
Wereldwijd
Wij bedienen meer dan 1 miljoen organisaties met licenties en online identities!
Aan de slag Start direct je upgrade voor eHerkenning van QuoVadis.
Veelgestelde vragen
Het upgraden van eHerkenning kan door een beheerder heel eenvoudig in de Beheerapplicatie gebeuren. Lees hier meer over de aanvraagprocedure.
Ja, na de upgrade kunt u blijven inloggen zoals u dat gewend was. Bovendien kan u met de nieuwe eHerkenning van QuoVadis inloggen bij alle dienstverleners die zijn aangesloten bij eHerkenning. Eventuele beperkingen opgelegd door een gebruiker met een beheerdersrol blijven ook van kracht.
Wanneer u nog niet in het bezig bent van eHerkenning van QuoVadis dan kunt u hier een nieuw middel aanvragen.
De beheerapplicatie van QuoVadis geeft u de mogelijkheid om vanuit een simpel dashboard overzicht te houden op medewerkers die namens het bedrijf eHerkenning mogen gebruiken. U kunt simpel medewerkers toevoegen en verwijderen, machtigingen beheren, groepen aanmaken en uw ketenmachtigingen beheren. Lees hier meer over de beheerapplicatie.
U kunt simpelweg een nieuw middel voor uzelf aanvragen via de aanvraagprocedure. Daarna kunt u eHerkenning van uw collega's upgraden in de Beheerapplicatie.
Kunnen we je ergens mee helpen?
Vind snel het antwoord op je vraag in ons help center. En kom je er niet uit? Ons team zit op werkdagen van 9:00 tot 16:30 voor je klaar.